pondělí 13. listopadu 2017

První opravdu přečtená knížka - Haló, Jácíčku

Čas od času jsem zkoušela, zda by Theo poslouchal předčítaný souvislý text, ale je to na něj málo interaktivní. Až nedávno mě napadlo spojit to s kojením. Začali jsme Děti z Bullerbynu. Mezitím nám Maruška půjčila několik knížek od Daisy Mrázkové, a dnes můžu slavnostně zapsat, že první knížka se souvislými texty přečtená od začátku do konce je ... Haló, Jácíčku.

Mám slavnostní pocit.









Jako předčítač začátečník má potíže, pokud čtu něco, s čím hrubě nesouhlasím (Jácíček napsal, že miluje Veverku a rodiče se mu za to vysmívali) a nabízím svou variantu, jak se to mělo správně stát :)

Tento měsíc kluci z knihovny přinesli taky Nádherné úterý a jako dárek od Vafle jsme dostali Můj medvěd Flóra, ten má ale někdo teď půjčený, nemám fotku.

Daisy Mrázkovou jsem jako dítě vůbec neznala. Teď jako dospělé mi připadá úžasná.











Žádné komentáře:

Okomentovat